«Իմ դպրոցի հրաշալիքները»

Ես սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում։ Ընդունվել եմ 5 տարեկանների խումբ և հիմա արդեն 4-րդ դասարանում եմ։ Այս դպրոցը շատ եմ հավանում և հիմա կնշեմ իմ դպրոցի 7 հրաշալիքները։
1․ Այստեղ աշխատում ենք համակարգիչներով։
2․ Շատ ենք ճամփորդում։
3․ Դպրոցում ունենք մեծ լողավազան։
4․ Դպրոցի տարածքում ունենք մեծ ագարակ՝ տարբեր կենդանիներով ու թռչուններով, նույնիսկ սիրամարգ կա։
5․ Ընտրությամբ ուսոցում, որի շրջանակում կարողց ենք ընտրել մեր սիրելի առարկաներից մեկը և ավելի շատ զբաղվենք դրանով։
6․ Կրթահամալիրի տարածքում ունենք մեծ այգի, որտեղ կան նաև շատ պտղատու ծառեր։
7․ Իմ ընկերները և ուսուցիչները։

Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի քանդակի դպրոցը հրավիրում է | «Մխիթար  Սեբաստացի» կրթահամալիր

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *