Խնդիրներ տարիքների վերաբերյալ

  1. Նարեն  8 տարեկան է, իսկ հայրիկը նրանից մեծ է 25 տարով: 4 տարի հետո հայրիկը Նարեից   քանի՞ տարով մեծ կլինի:
    25 տարով
  2. Կարինեի մայրիկը 32 տարեկան է, իսկ Կարինեն նրանից փոքր է 20  տարով։ 6 տարի հետո Կարինեն մայրիկից քանի՞ տարով փոքր կլինի:
    20 տարով
  3. Անահիտը 5 տարեկան է, իսկ հայրիկը նրանից մեծ է 7 անգամ: 5 տարի հետո հայրիկը Անահիտից քանի՞ անգամ մեծ կլինի:
    7 անգամ
  4. Արթուրի պապիկը 70 տարեկան է։ Արթուրը իր պապիկից փոքր է 7 անգամ։ 5 տարի հետո Արթուրը քանի՞ տարով փոքր կլինի իր պապիկից։
    60 տարով
  5.  Արմենի և իր մայրիկի տարիքների գումարը 30 է։ Որքա՞ն կլինի նրանց տարիքների գումարը 4 տարի հետո։
    38
  6. 2 տարի առաջ եղբորս և իմ տարիքների գումարը 18 էր: Որքա՞ն կլինի մեր տարիքների գումարը 2 տարի հետո։
    24
  7. 5 տարի առաջ իմ և տատիկիս տարիքների գումարը 66 էր: Որքա՞ն կլինի մեր տարիքների գումարը 3 տարի
    հետո։
    82
  8. Ես 9 տարեկան եմ, մայրիկս ինձանից մեծ է 25 տարով, հայրիկս մայրիկիցս մեծ է 3 տարով։ 6 տարի հետո հայրիկս քանի՞ տարով մեծ կլինի ինձանից։
    28 տարով
  9. Ես 8 տարեկան եմ, եղբայրս 3 տարով փոքր է ինձանից, մայրիկս 28 տարով մեծ է եղբորիցս: Հայրիկս 4 տարով մեծ է մայրիկիցս: 5 տարի հետո հայրիկս քանի՞ տարով մեծ կլինի ինձանից։
    29 տարով
  10.  Մայրիկս 35 տարեկան է, իսկ հայրիկս նրանից 5 տարով է մեծ, իսկ ես հայրիկիցս փոքր եմ 5 անգամ: Քանի՞ տարեկան եմ ես:
    8 տարեկան
  11. Իմ փոքրիկ քույրիկ Աստղիկը ինձանից փոքր է յոթ անգամ։ Ես յոթ տարեկան եմ։ Երեք տարի հետո որքա՞ն կլինի իմ և Աստղիկի տարիքների գումարը։
    14

Սիրելի  սովորողներ, այժմ  կազմեք ձեր ընտանիքի անդամների տարիքների վերաբերյալ խնդիրներ։

1․ Ես 8 տարեկան եմ, իմ մայրիկը 5 անգամ ինձանից մեծ է։ Քանի՞ տարեկան է իմ մայրիկը։
2․ Ես 8 տարեկան եմ, իսկ իմ քույրիկ Վիկտորիկան ինձանից 2 տարով մեծ է։ Որքա՞ն կլինի մեր տարիքների գումարը 10 տարիկ հետո։
3․ Իմ տատիկը ինձանից 9 անգամ մեծ է, իսկ քույրիկիցս 61 տարով է մեծ։ Քանի՞ տարեկան են տատիկս և քույրիկկս, եթե ես 8 տարեկան եմ։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *