Մաթեմատիկայի հաշվետվություն, նոյեմբեր

  • Բլոգումդ ունե՞ս մաթեմատիկա բաժին։
    Այո, ունեմ
  • Պարտաճանաչ կատարե՞լ և բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի բոլոր առաջադրանքներն ու նախագծերը։ Տեղադրիր բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնի հղումը։

    Բլոգիս մաթեմատիկա բաժնի հղումը՝ այստեղ
  • Մասնակցե՞լ ես «Շոշափելի քառանկյուններ»  նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
    Այո, մասնակցել եմ։ Նախագծի հղումը՝ այստեղ
  • Մասնակցե՞լ ես «Մխիթար Սեբաստացին թվերի աշխարհում» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
    Այո, մասնակցել եմ։ Նախագծի հղումը՝ այստեղ
  • Վերը նշված 2 նախագածից ո՞րը քեզ ավելի դուր եկավ։
    Ինձ ավելի շատ դուր եկավ «Մխիթար Սեբաստացին թվերի աշխարհում» նախագիծը։
  • Կատարե՞լ ես մաթեմատիկայի ինքնաստուգումը։ Տեղադրիր արդյունքի հղումը։

    Այո, կատարել եմ մաթեմատիկայի ինքնաստուգումը։ Ինքնաստուգման արդյունքի հղումը՝ այստեղ։
  • Մասնակցե՞լ ես մաթեմատիկայի նոյեմբեր ամսվա ֆլեշմոբին։
    Այո, մասնակցել եմ նոյեմբեր ամսվա ֆլեշմոբին։
  • Սովորաբար մաթեմատիկայի ֆլեշմոբի ո՞ր մակարդակներն ես կատարում։
    Կատարում եմ մաթեմատիկայի ֆլեշմոբի առաջին և երկրորդ մակարդակները։
  • Ո՞ւմ հետ ես հիմնականում քննարկում ֆլեշմոբիդ առաջադրանքները։
    Ֆլեշմոբի առաջադրանքները սովորաբար քննարկում եմ մայրիկիս և քույրիկներիս հետ։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *