«Ելք» ստուգատես

Ես Ալեքսանդրն եմ։ Ես ընթերցել եմ Էրիխ Ռասպեի “Բարոն Մյունհաուզեն” ստեղծագործությունը։ Ես հաճախում եմ Աբակուս մենթալ մաթեմատիկայի պարապմունքներին։ Անցյալ տարի մասնաքցել եմ օլիմպիադային, գրավել առաջին տեղը և ստացել եմ նվեր՝ բոքսի տանձիկ։ Աբակուսի պարապմունքներին ես սովորել եմ արագ հաշվել ու արագ մտածել, կողմնորոշվել։

Նաև գնում եմ լողի։ Սկզբից լողում էի թևիկով, իսկ հիմա արդեն հանգիստ լողում եմ մեջքի վրա, առանց թևիկի։ Ես սիրում եմ էլեկտրոնիկա։ Կոնստրուկտորի միջոցով ես հավաքել եմ էլեկտրոնային ինքնագլոր։

Ես սիրում եմ ուտել սուշի և նարինջով հավիկ։ Ես սիրում եմ չինական ուտեստներ։

Ես սիրում եմ խաղալ անունգոռոցի։ Ես շատ լավ գիտեմ ռուսերեն։

Ընթեցանություն

Ինձ դուր է եկել “Ծիծեռնակին” ստեղծագործությունը, որովհետև ես սիրում եմ թռչուններին։ Ես կառաջարկեմ իմ ընկերներին կարդալ Ծիծեռնակին ստեղծագործությունը։

Մաթեմատիկա

Ես շա՜տ խնդիրներ եմ լուծել, ես սովորել եմ պատիկներ, տակետակ բաժանում, հանում և գումարում։

Մարմնակրթություն

Մարմնակրթության դասին մենք տարեր վարժություններ ենք կատարել, խաղեր ենք խաղացել գնդակով, հեծանիվ ենք վարել։

Մեդիահմտություն

Այս տարի ես ավելի եմ կատարելագործել իմ մեդիահմտությունները։ Հիմա ես ավելի լավ եմ տիրապետում բլոգավարությանը, կարողանում եմ տեսանյութեր և լուսանկարներ տեղադրել, տեքստ խմբագրել։ Կարողանում եմ աշխատել 3D Paint ծրագրով և համակարգչով լուծել Սուդոկու խաչբառերը։

Ես և շրջակա աշխարհը՝

Մենք ծոսել ենք ծեսերի մասին,ծաղիկների մասին, տյեսերքի մասին, աստղերի մասին, ես սովորել եմ որ կարմիր աստղերը սառը են իսկ

կապույտը տաք։

Կերպարվեստ, տեղնոլոգիա՝

Ես սովորել եմ սարցել օրիգամի նավ, շուն, կատու և շա՜տ ուրիշ բաներ

ես սովորել եմ նկարել paint ծրագրում ես պատրաստել եմ տեսանյութ

մենք այս տարի պատրաստել եմ էկօ պայուսակ։

Ճամփորդություն

Ինձ շա՝տ է դուր եկել ճամփորդությունը դեպի Աշտարակի մարզ և ճամփորդություն դեպի պաղ պաղակի գորձարան

և դեպի գառնի։ Ինձ շատ է դուր եկել ճամփորդել որովհետև ես շատեմ սիրում նոր բան իմանալ։ Սաղ ճամփորդությունները այստեղ

My name is Alexander

I am seven I am a school boy this year I have learnt many new things. I can speak about seasons. I know months and weekdays. I can count from one to one thousand. I can describe me, my friend, my house. I can tell the exact time. I know two tense-forms Present Simple and  Preset Continuous.

Годовой отчет

Привет. Меня зовут Александр, мне 7 лет, я учусь в 3-м классе.

Я очень люблю бегать.

Больше всего на свете я люблю моего кота по кличке Хьюго.

Мне очень нравится кататься на велосипеде.

Я очень люблю решать головоломки и ребусы, они мне нравятся, потому что такие задачи развивают мышление.

Я очень люблю играть с констуктором лего, собирать разные фигуры, машинки, вертолеты. Мне нравится эта игра, потому что мне интересно строить.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *